شاخص کلیدی ارزیابی عملکرد فروش
ارزیابی عملکرد فروش ، تنها و تنها با تعیین ” شاخص کلیدی ارزیابی عملکرد فروش ” صورت میپذیرد که یکی از مهمترین وظایف مدیریت عالی سازمان است. حال آنکه تعیین شاخصهای کلیدی ارزیابی عملکرد فروشنده از وظایف مدیریت فروش است .
یک شاخص ارزیابی عملکرد فروش ، یک معیار یا خط کش برای ارزیابی عملکرد تیم فروش و مدیریت آن است که مدیرعامل سازمان باید برای تعیین اثربخشی فروش و فعالیتهای صورت پذیرفته پیرامون آن است. معیارهای ارزیابی عملکرد روشی برای بهینهسازی عملکرد فروش ، قیف فروش و طول چرخه فروش است.
مهمترین شاخصهای کلیدی عملکرد فروش
رشد فروش : آیا فروش شما دارای رشدی ثابت ؟
رشد فروش مثبت در طی یک دوره زمانی خاص نشان میدهد که شما اهداف فروش خود برای دستیابی به یک رشد پایدار در کسب و کارتان پیگیری مینمایید.
نرخ بازگشت سرمایه بازاریابی MROI چیست ؟
فروش عصبی و بازاریابی عصبی در افزایش فروش [ Neuroselling & Neuromarketing ]
عملکرد ,ارزیابی ,یک ,کلیدی ,شاخص ,تعیین ,ارزیابی عملکرد ,عملکرد فروش ,کلیدی ارزیابی ,شاخص کلیدی ,فروش و ,کلیدی ارزیابی عملکرد ,شاخص کلیدی ارزیابی
درباره این سایت