شاخص کلیدی ارزیابی عملکرد فروش

ارزیابی عملکرد فروش ، تنها و تنها با تعیین ” شاخص کلیدی ارزیابی عملکرد فروش ” صورت می‌پذیرد که یکی از مهم‌ترین وظایف مدیریت عالی سازمان است. حال آنکه تعیین شاخص‌های کلیدی ارزیابی عملکرد فروشنده از وظایف مدیریت فروش است .

یک شاخص ارزیابی عملکرد فروش ، یک معیار یا خط کش برای ارزیابی عملکرد تیم فروش و مدیریت آن است که مدیرعامل سازمان باید برای تعیین اثربخشی فروش و فعالیت‌های صورت پذیرفته پیرامون آن است. معیارهای ارزیابی عملکرد روشی برای بهینه‌سازی عملکرد فروش ، قیف فروش و طول چرخه فروش است.

KPIs Sales شاخص ارزیابی عملکرد فروش

مهم‌ترین شاخص‌های کلیدی عملکرد فروش

 

  • رشد فروش : آیا فروش شما دارای رشدی ثابت ؟

رشد فروش مثبت در طی یک دوره زمانی خاص نشان می‌دهد که شما اهداف فروش خود برای دستیابی به یک رشد پایدار در کسب و کارتان پیگیری می‌نمایید.


ادامه

نرخ بازگشت سرمایه بازاریابی MROI چیست ؟

فروش عصبی و بازاریابی عصبی در افزایش فروش [ Neuroselling & Neuromarketing ]

رابطه احساس و اثربخشی تبلیغات

عملکرد ,ارزیابی ,یک ,کلیدی ,شاخص ,تعیین ,ارزیابی عملکرد ,عملکرد فروش ,کلیدی ارزیابی ,شاخص کلیدی ,فروش و ,کلیدی ارزیابی عملکرد ,شاخص کلیدی ارزیابی

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

آموزش بازاریابی و فروش مافیا وب LOVEECH فیکوس لیراتا خرید قالب وودمارت Woodmart Movies, Chocolate and Hot Tea وبلاگ سون چت | وبلاگ پشتبانی سون چت | سون چت سوالات ضمن خدمت شیوه های موثر تشویق و تنبیه در تعلیم و تربیت دانستنیها و دانلودها آموزش پکیج ایران رادیاتور